A te anyukádnak lenni nekem azt jelenti, hogy:

A te anyukádnak lenni nekem azt jelenti, hogy:

  • felkelek éjjel, hogy ellenőrizzem lélegzel-e
  • már nem csak 20 körömért vagyok felelős
  • este 9-kor teregetek, hogy délután tudjunk játszani
  • hajnalban előbb kelek, mint te, hogy nyugodtan kávézhassak
  • évek óta nem olvastam végig egy cikket sem nyugodtan a kádban
  • évek óta örülök, hogy odaülsz a kád mellé és olvasol nekem, míg fürdök
  • tízévesen is megmosom a hajad, mert neked az fontos
  • gyógyító erejű a puszim
  • a te kakid, pisid, sebeid nem borzasztanak el
  • figyelek a lelkedre jobban, mint a sajátoméra
  • véletlenül sem akarlak megbántani
  • ha hányós vírusod van, tartom a homlokod
  • odafigyelek, hogy ne vágja a lábad a zokni gumija
  • fontos, hogy ha visszanézel majd felnőttkorodban, úgy érezd, jó gyerekkorod volt
  • állandóan programokon töröm a fejem
  • a te kakaós bögréd mindig tiszta
  • ha szemtelen vagy és rám vágod az ajtót, akkor is tudlak szeretni
  • azon vagyok, hogy megismerjem a szeretetnyelved
  • drukkolok, hogy két lábon tudj majd állni az életben
  • ha rossz jegyeket hozol, akkor érted haragszom, nem ellened
  • a te rajzaid szebbek nekem bármelyik műalkotásnál
  • le tudsz venni a lábamról, ha odabújsz hozzám
  • egyfolytában aggódom érted
  • a kedvedért felülök akár még a libegőre is
  • a könyököm már magától tudja, hány fokos a fürdővíz
  • felhajtom neked akárhonnan is a kedvenc, elveszett plüssödet
  • lekapcsolom helyetted a villanyokat és a szennyesbe teszem a ruháidat
  • beletanulok az alternatív gyógymódokba a kedvedért
  • már tudom, hogy az a legfontosabb, hogy ne köhögj
  • kipróbálom rajtad az összes csodakenőcsöt, ha kipöttyösödsz
  • ha kilyukad a fogad, azt a saját kudarcomnak tekintem
  • az első rugdalózódat, kórházi karszalagodat, tejfogadat ereklyeként őrzöm
  • figyelek, hogy ne lógjon ki a derekad
  • nem engedem, hogy harcos rajzfilmeket nézz
  • ha rosszat álmodsz, kipattanok az ágyból, hogy megölelgesselek
  • nekem jobban fáj, ha elesel és beütöd a térded
  • én jobban izgulok, mint te, amikor biciklizni tanulsz
  • sírok, amikor eladom a babakocsidat
  • sírok, amikor bölcsibe mész
  • sírok az első farsangodon
  • sírok az első anyák napján
  • sírok, amikor oviba mész
  • sírok, amikor iskolába mész
  • sírok, amikor téged csúfolnak
  • úgy sírok, hogy ne lásd
  • amikor nem jönnek el a szülinapodra, körbetelefonálok mindenkit, hogy legyenek vendégeid és ne csalódj
  • beszárítom a hajadat reggel, ha meg akarod növeszteni és a szemedbe lóg
  • mindig van nálam tartalék hajgumi, hajcsat és sapka
  • támogatom, hogy híres énekesnő, fodrász vagy festő legyél
  • a semmiből is kerítek mindig ételt az asztalra neked
+1. az én ölemben mindig van számodra hely










Forrás: http://anyamborogass.cafeblog.hu/2015/03/10/501-ok-amiert-szeretek-a-te-anyukad-lenni/


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kereső

Egyéni keresés